dilluns, 21 de maig del 2012

Un bon entrenament!

21/05/12

Fa dies que planifiquem una sortida per pujar a Rocacorba, quan trobem el dia, em faig enrere, hi ha una marxa: Vall del Terri . Em convencen,  diuen que pot ser assequible per mi o sigui que és la meva oportunitat per saber què sento pedalant a una cursa.
 El temps que es pronostica pel cap de setmana no és molt bo.
Un cop que em decideixo i encara no hi podré anar...
Efectivament, no s'han equivocat, el dissabte aguanta però a la matinada cau una bona tempesta!!
A l'hora de marxar continua ploguen i després de parlar-ho, anul·lem la sortida, no és un bon dia per anar a pedalar, i a sobres si està mol bé al llit sentint la pluja...

Un dia de pedal perdut, sort que tinc el dilluns!
En Jordi em té preparada una sortida, farem la cursa Open BMW que es va fer aquest febrer a Llagostera. Serà un bon entrenament per mentalitzar-me què em puc trobar en una cursa de veritat.

Surto de Cassà pel carril bici cap a Llagostera. M'atrapa  i anem fins al pavelló on comença el circuit.
No ho tinc massa clar on em poso, entre la pluja d'aquests dies i que feia un setmana que no tocava la bici, de ben segur que patiré!
Ja d'entrada, el terreny del carril bici, no està gaire bé i em costa més, a saber com estarà el circuit...Però no em faig enrere, he vingut a pedalar fins on pugui.



Passem per Ca la Santa, Can Bauler de Baix i resseguim el Torrent de Can Sabater per començar  a enfilar les muntanyes de Llobatera, i és quan em trobo amb la primera pujada exigent...



Pateixo molt,  mentre pujo, el primer que em passa pel cap és penedir-me d'haver acceptat aquest repte, és massa dur per mi. Llavors canvio el xip, així no arribaria a dalt i em dic a mi mateixa que no n'hi ha per tan, tardaré més però pujaré. Això si, no puc deixar de pedalar tants dies, ara ho pago. No sé amb quina cara arribo a dalt, però ho aconsegueixo. Necessito uns minuts per refer-me, i mentalitzar-me que tot just és la primera pujada forta, encara em queda molt, tot i així, vull continuar.

Ja som lluny de Llagostera!



Ara toca un tros de planer i després fem una baixada maca, l'esperava amb candeletes!!
Passem per Can Vidal de Llobatera.



Un cop a baix, hem de tornar a pujar, aquest cop hi ha trams de corriol.



Ara m'ho estic passant bé, ja no recordo el que m'ha costat pujar el primer tram, vaig seguint a poc a poc, però sense patir.



Trobem un tram de corriol que fins i tot a peu em costa arrossegar la bici jejeje
Porto les bambes plenes de fang, em costa enganxar-me i tiro com puc.
Baixem una mica més, només em queda una pujada exigent. Em preparo pinyons, plat i amunt. El primer tros casi arribo al replà, reposo uns segons i em preparo pel que em falta, en Jordi va fent, ho intento altre cop però haig de baixar de la bici.



 M'ha enganxat de ple...arribo al Collet de la Mallorca a peu.



Aquí hi ha dos opcions, pel camí o pel circuit, és una baixada exigent. Té una pendent que em dona la sensació que haig de bolcar, quan no puc més baixo, he fet bé en un arbre posa "OJO PELIGRU" serà per alguna cosa... sort que he baixat de la bici...
Passem pel Puig Salom i planejant per la urbanització de Font Bona, amb una gran vista!



Després hem baixat per un camí trencat per tal d'evitar la baixada tècnica. Hem fet un tros d'asfalt i ens hem endinsat per el corriol del tubo, seguint la cresta de la muntanya.
Baixem per un pont, que el Club BTT Llagostera va construir, travessant la riera de St Llorens. Passo tan ràpid per poder pujar després que ni tan sols m'hi fixo...

Enfilem per Can Crispins i aquí deixo de fer el circuit que continua cap al Ridaura. Seguim la GIV-6821 (carretera de St Grau), pensant que tot era baixada i no, encara em queda una pujada d'asfalt jejeje i, fins a Llagostera.
Torno a agafar el carril bici cap a Cassà. Estic cansada, les cames em fan figa, he patit lo meu però estic molt contenta., ara em falta millorar el temps...



Bones notícies: La cursa de Cornellà de Terri es va anul·lar i es farà el 10 de juny, així que tinc temps per preparar-me bé!!

3 comentaris:

  1. Sandra, com tot el que et proposses ho aconseguiràs!!!

    Encara queden 20 dies per Cornellà!!!

    ResponElimina
  2. Si vas a Rocacorba, son 3 quilòmetres forts de pujada al pla de Martís o Martí on hi han antenes i 1 quil. més al Santuari, amb molt bones vistes..
    I després

    http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2495617

    ResponElimina
  3. Ok, ho intentarem i ho explicaré! segueix el bloc...
    Gràcies pel trak

    ResponElimina